Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Noorbeek, Nederland van Kim Elissen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Noorbeek, Nederland van Kim Elissen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

20 April 2014 | Nederland, Noorbeek

Jaja,

De tijd is nu echt aangebroken.
Na een lange periode voorbereiden, en vooral verheugen, is het nu eindelijk zover!
Morgen om kwart over 11 gaan we de lucht in.
Koffer is gepakt, nu alleen nog even de handbagage bij elkaar rapen.

De laatste paar dagen zijn vliegensvlug omgegaan.
Woensdag gezellig gaan lunchen met mijn lieve mentor. Donderdag een heerlijk afscheid op stage in Eijsden, wat ga ik die lieve schatten missen zeg! Daarna nog gezellig afgesloten met de mede stagiaires bij Kiwi!
Vrijdag de laatste dag gewerkt en wauw, wat een afscheidsfeestje was dat daarna!
Heel fijn om te zien dat (bijna) iedereen was gekomen. Super leuke cadeautjes!
Wat heb ik toch een lieve vriendinnetjes die voor mij zo een mooi tijdschrift hebben gemaakt waarin iedereen iets leuks geschreven heeft! Ik ga, zoals belooft, dit pas lezen als ik in het vliegtuig zit! Heel erg bedankt lieve Andrea, Amber, Claudia en Manuela! Super!
Zaterdag nog gezellig met de familie pannenkoeken gaan eten voor de verjaardag van oma. Dat afscheid was toch wel moeilijk hoor!
Vandaag samen met mama het koffer ingepakt en nog afscheid genomen van een aantal mensen hier!

Morgen is het eindelijk zo ver, heel vroeg vertrekken pap, mam en ik richting Schiphol. En wat heb ik een geluk dat ik daar mijn lieve vriendinnetje Claudia nog even kan zien!
En dan… op naar ons avontuur in Paramaribo!

Als ik daar ben horen jullie weer meer van me!
Groetjesxxx

  • 20 April 2014 - 17:42

    Natascha Boreas:

    Hee Kim!

    Een goede reis en veel plezier!

    Groetjes van Natascha en een dikke poen van grote vriend Keano!!!

  • 20 April 2014 - 18:33

    Tiny Gubbels:

    Ik wens je, mede namens René, een goede vlucht en veel plezier.

    Groetjes, Tiny

  • 20 April 2014 - 18:35

    Kyra Heunen:

    Goede reis Kim. Geniet van je tijd daar.

  • 20 April 2014 - 21:59

    Whitney:

    He Kim,

    Ik wens je een goede vlucht toe en veel plezier daar! Geniet ervan, het is een mooi avontuur om later op terug te kijken. Ik hou je berichtjes in de gaten :) x

  • 20 April 2014 - 22:04

    Loes Stijnen :

    Hey Kimmie!

    Goede reis morgen!! En heel veel plezier!!

  • 20 April 2014 - 23:05

    Maroos:

    Lieve Kim. Een hele goeie reis gewenst en vele groetjes van Ruud en Maroos

  • 21 April 2014 - 08:56

    Ulrike Mertens:

    Lieve lieve Kim, wat een mooie reis heb je voor je met vast wel een boel geweldige ervaringen!!!!
    Waar JIJ bent daar straalt de ZON ♥ ik ben ervan overtuigd dat het een heel geslaagde reis wordt! Ik wens je een goede vlucht en ik verheug me om af en toe iets van je te lezen.

    Tot over 11 weekjes, dikke knuffel, Ulrike

  • 21 April 2014 - 09:06

    Wiel En Monique:

    Geniet van deze kans. Wij zullen genieten van je verhalen op deze site en je ervaringen volgen.
    Veel plezier en succes !!

  • 21 April 2014 - 11:39

    Mariet Van Den Berg:

    Hoi Kim,
    Ik wens je een onvergetelijke en leerzame tijd in Parmaribo toe.
    Geniet ervan.
    Groetjes Mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noorbeek

Kim

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 7108

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 08 Juli 2014

Suriname!

Landen bezocht: