Klein berichtje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Elissen - WaarBenJij.nu Klein berichtje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Elissen - WaarBenJij.nu

Klein berichtje!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Alweer even geleden, maar ik ben er weer. Dit keer niet zo 'n lang verhaal als de vorige keer.

Ik heb toen afgesloten met het berichtje dat we ons klaar gingen maken om te stappen. We zijn naar de Havana Lounge geweest. Tot ongeveer 1 uur was er salsamuziek en daarna top 40, nou wat kunnen die mensen dat goed hoor... Ik ben benieuwd naar wat wij gaan leren. Maandag beginnen we met salsales... spannend!

Zondag zijn we, samen met veel andere Nederlanders, op een boot Kingsday gaan vieren! Dat was me een feestje! Leuk om te zien dat je ook hier al mensen leert kennen.

De stad zelf leren we ook steeds beter kennen, heel raar eigenlijk. De eerste dagen wisten we nog helemaal niks en nu kunnen we al veel zonder kaart met de fiets vinden. Dat fietsen hier is trouwens ook een verhaal apart. Sowieso moeten we links fietsen, maar daarnaast lijkt het ook wel alsof verkeersregels hier niet echt bestaan, zoek het maar uit wie voorrang heeft. Toeteren mag eigenlijk niet, maar dat doet men de hele dag door.

Iets minder leuk; die vervelende muggen. Het lijkt wel alsof ze allemaal op ons afkomen. Helaas vindt mijn lichaam het iets minder leuk. Allergische reactie volgt erop.. Maandag naar de apotheek geweest en allergiepillen en mentholpoeder hiervoor gehaald. Het begint gelukkig al een beetje te werken en het wordt steeds iets minder vervelend.

Maandag beginnen we met stage, wat heb ik daar zin in zeg! Zo benieuwd naar hoe het is. Hebben al veel verhalen gehoord. Ik zal komende week ergens weer een berichtje schrijven over hoe dit bevalt!

Nog even een heeeeel klein berichtje. Wat bof ik toch met die lieve vriendinnetjes. Wat een suuuuuuper tijdschrift hebben jullie gemaakt. Heb het helemaal uitgelezen, maar dit zal zeker niet de laatste keer zijn! Dankjulliewel, ook aan iedereen die hierin een stukje heeft geschreven!! Heel fijn!


Kusjesx en tot snel!




  • 01 Mei 2014 - 21:04

    Jolanda Nuijts :

    Hoi Kim,

    Geniet nog van je vrije dagen en volgende week ben ik benieuwd hoe het allemaal gaat.

    Gr. Jolanda

  • 02 Mei 2014 - 22:31

    Marie-José:

    Hoi Kim
    Leuk weer een nieuwe collum;
    En ik moet zeggen; je hebt een hele leuke schrijfstijl.
    Nodigt uit om te lezen. Geniet van je laatste dagen vakantie en voor maandag toitoitoi.

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Kim

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 7116

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 08 Juli 2014

Suriname!

Landen bezocht: